ای جوان ایرانی 
چه بگویم 
که دل افسردگی‌ات 
از میان برخیزد؟ 

 این بغض تا ابد در دل ما خواهد ماند...

آخرین انتخاب!

می خواهم رای خود را فقط به عنوان یک برگ سبزه اعلام کنم که هوا می جنباندش تا درست هماهنگ با شور آن لحظه سخن گوید. و چنین می کنم. 

 رای من میرحسین موسوی...

آدم به جرم خوردن گندم
با حوا
شد رانده از بهشت
اما چه غم
حوا خودش بهشت است...

...

                          
  

یکی از ویژگی هایی که نشان‌دهنده‌ی فرهنگ و آداب یک روستا، شهر و یک کشور است، نحوه‌ی پوشش آنها می‌باشد.
چرا لباس‌های دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلف که نماد دوستی، زیبایی و آراستگی است ، تبدیل شده اند به سیاهان به ارمغان گرفته شده از اندوه و تیرگی ... کندوره یکی از لباس‌های محلی حاشیه‌نشینان خلیج‌فارس است، که اغلب مرسوم بین بانوان اهل سنت می‌باشد. استفاده از رنگهای زیبا و دست‌دوزی هنرپروران جنوبی بر زیبایی آن افزوده است...

دردسر عاقل شدن!

 

وقتی ۶ ماهه بودم یک بار درد دندان در‌آوردن را تجربه کردم ولی خوشبختانه هیچ تصویری از آن در ذهنم نیست. 

این بار هم همان حس گریبانم را گرفته است. اما فکر نمی کنم تا ابد فراموش شود... 

 آرزو می کردم توانایی و تحمل یک کودک ۶ ماهه را داشتم.