بعد از تمام شدن امتحانات نمی‌دانم برای ننوشتن چه دلیل بهتری خواهم داشت؟ 
شوق سبز من را چه کسی نمی‌توانست ببیند؟ 
من واقعا دوست داشتم این بازی فقط همان یک بازی فوتبال بود. به راحتی می توانستم در تیم دیگری بازی کنم. 

نظرات 20 + ارسال نظر
۴۳۹ پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

من آرزوهای خوبی را برای پری کوچک آرزوهایم آرزو می کنم

آیتا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

شهره پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ق.ظ

میگم عزیزم شما یه وقت خسته نشین از تایپ این پستای طولانی! البته ما به همینشم راضیم. روزهای خوبی رو برات آرزو می کنم نازنینم...

آرش پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com

اگه قبلا لینکم کردی پس توی این صفحات لینک شدید:
1)صفحه اول وبلاگ دانلود با پیج رنک 2 در گوگل
http://easydownlder.blogsky.com
2)صفحه دوستان بلاگ اسکای به آدرس:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
3) صفحه دیگری در سایت به آدرس:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink
4)در دهها بلاگ دیگه که اگه اسم وبلاگت رو در گوگل سرچ کنی بعضی از اونها رو میبینی
و اگه لینکم کردی و لینکت نبود سریع با دادن آدرس بلاگم خبرم کن

موفق باشید
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

ewt پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ

آیا شما هم دوست دارید میلیونر شوید و در سواحل زیبا خانه داشته باشید؟
مگر شما درآمد میلیونی در یک ماه را دوست ندارید؟
مگر شما آینده ای تضمین شده از لحاظ مالی نمی خواهید؟
مگر شما دنبال درآمد مادام العمر نیستید؟
مگر شما دنبال یک کار کم زحمت و پر در آمد نیستید؟
مگر شما دوست ندارید که به آرزوهایتان تحقق بخشید؟
ما تمام اینها را به شما یکجا هدیه خواهیم داد
راز بزرگ میلیونر شدن را از ما بخواهید
برای پی بردن به این راز بزرگ باید عضو سایت زیر شوید
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
لینک عضویت سریع
http://www.oxinads.com/?a=22810
خاطره ای را بریتان میگویم میخواهید باور کنید میخواهید نکنید
دوستی داشتم که وضع معمولی ای داشت روزی با ماشین آخرین سیستم دنبال من آمد من خیلی تعجب کردم و از او پرسیدم چگونه در مدتی کوتاه به اینجا رسیده است اول که اصلا چیزی به من نمی گفت بعدها بعد از اسرار زیاد متوجه شدم که او در این سیستم فعالیت دارد
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 میلیون تومان درامد کسب نماید50 میلیون تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 میلیون تومان دریافت می نماید.این فرصت طلایی را از دست ندهید
فقط تا پایان تیر فرصت دارید

پیرمرد دیریا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://hormozpic.blogfa.com

دلیل برای ننوشتن زیاد است.....

zan یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://zanaks.blogfa.com/

bebin

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ




شمعی روشن کنید



Light a Candle!
Dear Friend,

Please Go to the following website and light a candle for our lost
ones. Please tell everyone.
www.iranian-heroes.org

The aim is to light one million candles at www.iranian-heroes.org in
memory of Neda and others who have died so far, to that their memory
stays alive.

Payande IRAN

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

http://www.chn.ir/
http://www.chn.ir/news/?section=2&id=50721


[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

http://www.wwwebart.com/riverart/paradise/call/persian/

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ق.ظ

http://api-nowrozi.blogsky.com/1388/04/30/post-137/

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

http://api-nowrozi.blogsky.com/1388/04/30/post-137/

[ بدون نام ] یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

http://mahibali.blogsky.com/1388/05/03/post-69/

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

گزارشی تکاندهنده از شکنجه دستگیرشدگان

روزنامه گاردین :
گاردین در شماره 11تیرماه خود در رابطه با جوانى که در جریان قیام مردم تهران دستگیر شده و پس از شکنجههاى وحشیانه پس از دو هفته آزاده شده مىنویسد:
این جوان 18ساله پس از آن که آزاد مىشود با بدنى خونین به خانه نزد پدرش مراجعه مىکند ولى پدرش که طرفدار احمدىنژاد است به او مىگوید تو منافق هستى و نمىتوانى به خانه بیایى و او اجبارا نزد یکى از دوستانش مىرود.

دوست او مىگوید: وقتى او را دیدم از وضعیت وخیم جسمىاش فهمیدم که به تازگى آزاد شده. کتف و بازویش پارگى داشت. صورتش هم علاوه بر کوفتگى زخم عمیق داشت. استخوان‌هایش نشکسته بود ولى تمام بدنش ضرب دیده بود. مى‌خواستم از او عکس بگیرم که نگذاشت. او را پیش دکتر بردم.

دکتر گفت تنها چهارتا از دندان‌هایش سالم مانده، بقیه‌اش شکسته. حرفهایش را نمى‌شد فهمید. دکتر پس از معاینه او گفت برایش چیزى باقى نگذاشتهاند این جوان دیگر نمىتواند به زندگى برگردد و بعد توضیح داد که به دلیل دفعات مستمر تجاوز به او دچار پارگى رکتوم شده و در معرض خونریزى روده‌ى بزرگ است.

دکتر تمام روز را صرف معاینه او کرد و از دیدن وضعیت بدنى او حالت شوکه پیدا کرده بود و نهایتا با اصرار دکتر او را به بیمارستان بردیم. در بیمارستان به اسم دیگرى پذیرفتندش.

دفترچه‌ى بیمه‌ى کس دیگرى را نشان دادیم. پرستارها گریه مى‌کردند، و مرتب مى‌پرسیدند کدام حیوانى او را به این روز انداخته. همراهان سایر مریض‌ها جمع شده بودند ببینند چه بلایى سرش آمده.

در تظاهرات روز دوشنبه دو هفته قبل در شیراز او را دستگیر کرده بودند. در آن تظاهرات جمعى از جوانان درشت‌اندام سپر انسانى دور تظاهرات‌کنندگان تشکیل داده بودند. او هم یکى از آنها بوده.
مى‌گفت توانسته بود چندمأمور یگان‌هاى ویژه را که به مردم هجوم مىبردند، تنبیه کند. ولى درجایى به او حمله مىکنند و روى سرش مىریزند و دستگیرش مىکنند.
خود این جوان مىگوید: «بعد از دستگیرى تا شب داخل ماشین مرا حبس کرده بودند. بعد به سلول انفرادى منتقلم کردند. دو روز در سلول انفرادى بودم. مرتباً بازجویى‌ام مى‌کردند، و به قول خودشان جوجه کبابم مىکردند در این روش از شکنجه دست و پارا به هم مى‌بندند و از سقف آویزان مى‌کنند، بعد مى‌چرخانند و با کابل مى‌زنند. مستمر مىگفتند اگر همکارى نکنى جوجه‌کباب‌ات مى‌کنیم.

«روزى یک وعده غذا مى‌دادند و وقتى آب براى رفع تشنگى مىخواستیم آب گرم مىدادند. سیلى مکرر جزو مجازاتها بود. در بازجویى‌ها مرتباً مى‌پرسیدند که آیا از خارج دستور گرفته‌ام؟ بعد مرا پیش قاضى بردند که قرار بود حکم نهایى را صادر کند. مرا به دو میلیون و پانصد هزار تومان جریمه محکوم کرد و دوسال زندان تعلیقى و تعزیرى. گویا تمامش ظاهرسازى بود. فکر کردم از بازداشتگاه مى‌برندم زندان. ولى مرا به جایى فرستادند که اسمش را گذاشته‌اند «اتاق گردن‌کلفت‌ها». چند جوان دیگر هم به سن و سال من آن‌جا بودند. از یکى از مأمورها پرسیدم که چرا مرا به زندان نفرستاده‌اند. گفت هنوز چند روزى باید مهمانمان باشى.

«در حین بازجویى از من خواستند که تعهد بدهم و اعتراف کنم. نکردم. گفتند «از دوستان‌ات بپرس که با کسانى که همکارى نمى‌کنند چه کار مى‌کنیم». ‌ بقیه را هم دوشنبه بیستو پنجم خردادگرفته بودند.
نگران بودم که نکند مردم از خیابان‌ها رفته باشند و تظاهرات ساکت شده باشد. با هم‌سلولى‌هایم مشورت کردم چه کار کنم. هیچ‌کس نظرى نداشت. وسوسه شدم اعتراف کنم ولى نکردم.
از روز سوم دوباره شروع کردند به کتک زدن. روز بعد، ‌ دوباره بازجویى کردند و ریختند روى سرم. اصرار داشتند که از خارج دستور مى‌گرفته‌ام. روز پنجم یا ششم دستگیرى وقتى اعتراف نکردم سه چهار مأمور درشت‌هیکل که قبلاً ندیده بودیم وارد شدند.

گفتند «ما با گردن‌کلفت‌ها جور دیگرى رفتار مى‌کنیم». بعد با حمله به من لباس‌هایم را پاره کردند و به من تجاوز کردند. آن‌هم در مقابل سایر بازداشت‌شدگان. آنها کارى از دست‌شان برنمى‌آمد. ولى اعتراض کردند و کتک‌ خوردند.
بعد هم به هم‌سلولى‌هایم گفتند «ببینید ما با گردن‌کلفت‌ها چه کار مى‌کنیم». ‌ بعد رفتند.
«هم‌سلولى‌هایم بهخصوص یکى‌شان که سن‌اش بیشتر بود مرا دلدارى مى‌دادند. مى‌گفتند آنها مىخواهند با این کار ترا خرد کنند ولى تو مقاومت کن.

گاردین در ادامه این گزارش تکاندهنده به نقل از این جوان شکنجه شده افزود:
«در روزهاى بعد به دو هم سلولى دیگرم هم جلو چشمان ما تجاوز کردند و بعد هر روز این کار تکرار شد بهلحاظ جسمى به شدت ضعیف شده بودیم وقتى در برابرتجاوز به هم سلولیم اعتراض کردم آنقدر کتکم زدند که دیگر چیزى نفهمیدم و بعد به سلول انفرادى مرا منتقل کردند.
بعد از کتک زدن مداوم مى‌گفتند «حالا آدم شدى؟ فهمیدى ما با گردن‌کلفت‌ها چه کار مى‌کنیم؟ اگر آدم نشوى و اعتراف نکنى که رابط ات براى شرکت در تظاهرات کیست مى‌فرستیم‌ات عادل آباد بند هم جنس بازها.
گفتم رابطى ندارم و خبر تظاهرات را از روى اینترنت گرفته‌ام و به نظر م کار درستى آمده و شرکت کرده‌ام. ....دوست این زندانى مىگوید وقتى او این صحبتها را مىکرد بارها گریه کرد و فقط به این دلیل حاضر شد بگوید که دنیا بفهمد رژیم آخوندى با کسانى که اکنون در زندانها اسیرند چه میکند.

اگه بیای جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.agebiaye.blogsky.com

سلام من با چند تا از بچه های تئاتر وبلاگ گروهی ساختیم اگه دوست داشتی می تونی یک سری بزن . موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

http://www.riverart.net/notes/dialogues2/persian/

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

مشاور رییس جمهور صاحب عزا را اشتباهی گرفت
شادروان افشاری با گلایه از مسولان فارس گفته بود تمام هزینه های بیمارستانی را که بیشتر از 30 میلیون تومان بوده است را به خاطر نداشتن بیمه به صورت آزاد پرداخت کرده است.
با وجودآنکه شادروان «عطا افشاری» یک سال پیش ازخبرگزاری فارس اخراج شد ،«علی اکبر جوانفکر »مشاور مطبوعاتی رییس جمهور در پیامی خطاب به مدیر عامل فارس درگذشت خبرنگار اخراجی این خبرگزاری را تسلیت گفت.

به گزارش« شفاف» این پیام در حالی خطاب به مدیر عامل فارس صادر شد که شادروان عطا افشاری در شهریور سال گذشته به رغم آنکه تا پا یان سال 87 با خبرگزاری« فارس» قرارداد رسمی امضا کرده بود به دستور «مقدم فر»مدیرعامل خبرگزاری فارس از این خبرگزاری اخراج شد و بلا فاصله پس از اخراج حق بیمه وحقوق ماهیانه وی قطع شد .

این اخراج در حالی صورت گرفت که براساس قانون کار مسولین خبرگزاری موظف بودند حق بیمه افشاری را را تا پایان سال به بیمه پرداخت کنند ولی این خبرگزاری از این کار اجتناب ورزیدند .

شادروان افشاری که بعد از اخراج مبتلا به سرطان گوارش بود بعد از اخراج بارها به مسولین فارس پیغام داد که به خاطر بیماری سختی که دارد حق بیمه او را پرداخت کنند ولی تمام تلاش های آن مرحوم برای راضی کردن مسولین فارس بی نتیجه بود.

دو هفته قبل که جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور جهت عیادت از آن مرحوم به شهر قم رفته بودند، شادروان افشاری با گلایه از مسولان فارس گفت تمام هزینه های بیمارستانی را که بیشتر از 30 میلیون تومان بوده است را به خاطر نداشتن بیمه به صورت آزاد پرداخت کرده است.

این مرحوم عصر روز یک شنبه پس از یک سال درد ورنج ناشی از سرطان گوارش درگذشت

[ بدون نام ] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ

http://www.riverart.net/hormoz/local_art/persian/
http://www.riverart.net/khabar/

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100916859425

در چند ماه گذشته شما مدعی بوده‌اید مالکیت مادی و معنوی اثر پرواز 655 IR تحریف شده است. این تحریف چگونه صورت گرفته است؟

در اسفندماه سال گذشته لوح فشرده‌ای به دستم رسید که مرا شگفت‌زده کرد. شیوه طراحی چندرسانه‌ای آن‌ به‌گونه‌ای بود که بیننده تصور می‌کرد اداره حفظ ارزش‌ها و نشر دفاع مقدس و انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان، مولد اصلی آن هستند. در لایه‌ای کمرنگ‌تر نام نگارخانه من به غلط قید شده بود. در حالی که به عنوان طراح جشنواره و اثر اعلام می‌کنم این 2 نهاد هیچ نقشی در شکل‌گیری این اثر نداشته‌اند. همراهان من که این اثر را شکل دادند همه به اتفاق طی نامه‌ای این موضوع را گواهی کردند.

بله این یک واقعیت است که در ایران چیزی به عنوان کپی‌رایت هنری هنوز جا نیفتاده است. دلسرد نمی‌شوید از این‌که کارتان به نام دیگری ثبت شود؟

نسبت به جوان‌هایی که به من مراجعه می‌کنند و می‌خواهند در برنامه‌های من شرکت کنند سختگیر شده‌ام. در مقایسه با سال‌های قبل که پیرو هر تماس تلفنی به گوشه و کنار ایران سفر می‌کردم، حالا با شرایط می‌پذیرم. براحتی هر کسی را به داخل باغم راه نمی‌دهم. با یکی از دوستان که در اداره ارشاد درددل می‌کردم به من گفت استادت مرحوم استاد حمیدی گفته بود: «من حرف مفت زیاد می‌زنم، اما مفتی حرف نمی‌زنم.» حالا که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم حرف مفتی زیاد زده‌ام.

یوهن هر پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.uhanhar.blogsky.com

سلام دوست من
میشه منو به لیست پیوند هاتون اضافه کنین و درباره طرح من نظر بدین؟
" یوهن هر" دلش می خواد به همه کمک کنه ، شما هم با نظرات و ایده هاتون کمکش کنید ؟ ممنونم...
www.uhanhar.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد