در سفری ۴ روزه به اصفهان... دو

  

از زمانی که تازه حروف را شناخته و خواندن را یاد گرفته بودم این عادت خواندن تمامیِ تابلوهای شهر را فراموش نکرده‌ام و مسافرت هم که می‌روم بیشتر از بناها و شهرسازی آن به تابلو و بیل بورد‌ها دقت می‌کنم. در اصفهان تابلوهایی جلب نظرم کرد که هیچ‌گاه در سطح شهر بندر ندیدم مثل -مجتمع فرهنگی دیجیتال استاد فرشچیان- یا سالن تیراندازی فلان استاد... و چندتایی دیگر که به درستی خاطرم نیست. اما این دو بنر تبلیغاتی‌ای که تو عکس می‌بینید این نظریه‌ی من را که تنها در شهر تاریخی وجود دارند را نقض می‌کند. چون بلافاصله وقتی لیست وبلاگ‌های هرمزگانی را باز کردم به پوستر تبلیغاتی زیر رسیدم.


با اینکه پشت این پوستر نهایت کار فکری و فرهنگی‌اش بادبادک هوا کردن و نمایش پاکیزه کردن ابعاد کوچکی از ساحل است و خبری از همایش‌های فکری و نشست‌های تخصصی در مورد کودکان نیست ‌اما باز هم برای دلخوش کردن بزرگترها و کودکان هرمزگانی حضورش اکتفا می‌کند. می‌دانید که چقدر راضی و قانع از زندگی‌اند ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://roozmarename.blogsky.com

دو سال پیش مکه بودم . رو دیوار حیاط حرم یه نقاشی دیدم که داد می زد اعتیاد بلای جانسوزه هر بار از اونجا رد می شدم حد افل 3 - 4 نفر داشتن این نقاشی رو نگاه می کردند.
اینو بهش می گن تبلیغات موفق اونم تو مملکت عرب.
ناراحت کننده نیست؟

من متوجه نشدم چی ناراحت کنندست؟ تبلیغات موفق؟ یا اینکه توی مملکت عرب اتفاق افتاده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد