اینکه شیرینی قهوه ی تلخ را به ما چشاندی...

اینکه تو می دانی چطور روان آدمها به احترام و رفتارِخوش عکس العمل نشان می دهند...
اینکه من دیرتر از بقیه و سه مجموعه را باهم تهیه کردم اما دست مجموعه ی 4ام را که هنوز عرقش از مسیر طولانی پایتخت خشک نشده، زودی گرفته و به خانه آورده ام...
اینکه رینگ تون(Ring tone) های موبایل گزینه ی "ترانه قهوه ی تلخ" را پلی می کند...
اینکه تو به تکنیک های بازاریابی و جلب مشتری آگاهی و می دانی بسته بندی و کارت های درونشان بر روی آدمهای بصری (که چشمان تفسیر گر و شرح دهنده ای دارند) مثل من، چه تاثیری می تواند بگذارد...
اینکه متعهد بودن و مسئولیت پذیر شمردن مشتریانت را دریغ نمی کنی...
اینکه لذتی که ما درون مرزیان ایرانی می بریم از سوژه های انتخابی ات در مورد مسائل روز کشوری، بیشتر است از آنهایی که خارج از ایران زندگی می کند، چون تنها برای ما که شاهد هستیم قابل فهم است...
اینکه با من حرف می زنی و از من تشکر می کنی...
اینکه چند ساعتی در هفته تلویزیون ها از پخش شبکه ی فارسی وان در امانند...
اینکه من را آدم می شماری...
اینکه یک بار دیگر متحد شدن و حمایتمان چشم همه را کور کرده...
اینکه فضای رقابتی ای ایجاد شده است که منجر به بالا رفتن کیفیت تولید سینماها و تلویزیون داخلی گردیده...
اینکه من خیلی باهات حال می کنم چون هم برج تولد من هم هستی، باعث شده مهران جان من این احساسات را در قالب این پست در این وقت از شب منتشر کنم و بگویم نوش جانت  هر یک میلیاردی* که با زبان، گفتنش راحت است ...

* گردش مالی مبهم قهوه تلخ

نظرات 6 + ارسال نظر
vpn پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ق.ظ http://www.vpnmarket.co.cc


سرویس V_P_N به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق یک سرور خارجی در کشور آمریکا به شبکه سراسری اینترنت متصل شوید.
این اتصال از هر نقطه دنیا، موقعیت مکانی شما را به کشور آمریکا تغییر می دهد و شما در شبکه اینترنت یک کاربر آمریکایی شناخته خواهید شد . شما پس از اتصال به این سرویس ، در زمان باز کردن وب سایت، با کمک مکانیزم های خاص درخواست خود را مستقیما به سرور ما در آمریکا ارسال کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را از این سرور دریافت می کنید و به همین دلیل بدون هیچ محدودیتی می توانید از سرویس سایتهای فـ ..... شده و سایت هایی که IP های ایران راه به علت تحریم نمی پذیرند استفاده نمائید و بدون هیچ هراسی از مزاحمتهای اینترنتی براحتی و با سرعت بالا در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید.
در صورت تمایل به خرید به آدرس زیر مراجعه کنید :
www.vpnmarket.co.cc

بهنام پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://...

راستش من تا حالا قهوه ی تلخ و ندیدم... حتما میپرسین چرا...
خوب حدس زدنش راحته چون ایران نیستم ولیییی از سروصدایی که کرده میشه فهمید که چقدر متفائته با بقیه ی فیلما...
هرچند که سریال مشابه قلب یخی هم توی سبک قهوه ی تلخ پخش و توزیع میشه ولی جریان قهوه ی تلخ فرق میکنه...
به نظر من مدیری محبوبیتی که به دست آورده رو مدیون مردمه البته خودشم کم نذاشت چه از زحمت و خرج های 3ملیارد تومنیش برای ساخت این سریال و چه درگیری ها با صداوسیما و اداره ی ارشاد و ...
همه ی اینا جای تقدیر داره.
مدیری از قبل هم به خاطر کارهای تکش معروف بود و اندکی هم محبوب ولی این عظمتی رو که الان بین مردم پیدا کرده بیشتر به خاطر اون صحبتای بی ریا و صادقانش با مردمه که اومد و 1ساعت از سختی ها و مشکلات با مردم گفت و تاکید بر خرید این سریال... چرا باید پولی که مستقیم توی جیب صدا و سیما و هزارتا لاشخور بین راهی برسه مستقیم به اون هنرمند و بازیگری که فیلم و مستقیم میخرن نره؟
این همون دلیل پیشرفت نکردنه سینمای ایرانه...
خوشبختانه مدیری درگیری با صدسیما رو بهونه کرد تا قانون کپی رایتو به ما یاداور بشه...

عجب دلی داشتی تو، البته یه راهی رو دوستان پیشنهاد کردن برای ایرانیهایی که اینجا نیستن و اونم این بود که از آشناهاتون بخواین یک نسخشو به اسمتون تهیه کنه تا شما با خیال راحت عمل دانلوینگ را انجام بدهید...
و با یاد آور شدن قانون کپی رایت واقعا موافقم :D

سیـــ وش پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://spakseresht.com

مهران را دوست دارم!
هم بخاطر کارهایش
هم به خاطر حمایتش از مردم و مفت خور نبودنش!
وقتی ارزشش را دارد! باید هم سود کند
باید هم به جایی برسد!
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

علی ا.....ی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ

بسیار کلامت قشنگ بود...
البته همیشه قشنگه...
قهوه ی تلخ هم مقداریش از وضعیت موجود خبر میده شاید به نوعی حرف دل مردم رو تو خودش گنجونده باشه...
از دید دیگه هم میشه بهش نگاه کرد و اون هم سرگرم کردن مردم و غافل گداشتنشون از خیلی از اتفاقای دیگه. با این حال همین که ساعتی و اندکی ما رو شاد می کنه و مارو از این همه گرفتاری ها مشکلاتمون دور میکنه خوبه...
در شرایط کنونی ساعتی هم خوش بودن نعمتیه واسه خودش...

بلی اینکه سوژه درگیری‌هایمان است٬ که بسیار جدی هستند اما آنطوری نمایش داده می‌شوند که غیر قابل پیش بینی باشد باعث می‌شود که ما خنده را نوش جان کنیم

Ali پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

خیلی دلم میخواد بدونم ایندفعه طنزش به کی بر میخوره...
راستی پیشابیش 2 ساله شدن وبلاگت به همراه 5 رقمی شدن بازدیدکنندگانتو بهت تبریک میگم.

سپاس دوستِ من... از بابت تبریک‌ها غافل‌گیر شدم

سیـــ وش جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://spakseresht.com

منم لینکت کردم

چه خوب! سپاس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد